قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

آخر نفهمیدم آن شب اشک من بود یا که باران

بسم الله


میخواهم تمام این سرگشتگی ها تمام شود

تمام این دلخوشکنک های الکی

دلم یک آرامش تازه می خواهد

یک آرامش دائم

دوست داشتن مهم است، از مهم تر از دوست داشتم اعتماد کردن است. یکبار که این اعتماد را بکنی تا آخرش هستی...هست...

دلم میخواهد ذهنم را بکنم و پرتش کنم یک طرف...

روبریم می نشیند...حرف میزند...حرف میزند و میشونم...از جان میشنوم...انگار از ذهنم حرف میزند. اما سرگشتگی هایم را نمی گوید. بغض میکنم. خوشحالم. خیلی وقت است منتظرم که دیگر حرف نزنم. بنشینم و گوش کنم...گوش کنم...

از صد هزار موسیقی برایم لطیف تر است. دوست دارم چشمانم را ببندم و گوش کنم...فقط گوش کنم. اینها تمام حرفهای قفل شده در دلم است. دغدغه های زندگیم است. خستگی هایم است. انبار دلم است...

خوشحالم. خسته ام. بی تابم. بی خوابم...


*: به حد مرگ می پرستمت ولی برای عشق تو کمه

به من بگو بهشت تو کجای اینهمه جهنمه...؟؟؟


*: دیوانگی زین بیشتر ؟ زین بیشتر ، دیوانه جان
با ما ، سر دیوانگی داری اگر ، دیوانه جان
در اولین دیدار هم بوی جنون آمد ز تو
وقتی نشستی اندکی نزدیک تر دیوانه جان...