قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

سپیده که سر بزند ، در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید...

 بسم الله

نازنین!

نمی دانم وقتی باشی و زندگی برایم خیلی سخت باشد، باید برایت بگویم همه سختی های زندگیم را یا نه؟ نمی دانم جرئت می کنم برایت بگویم یا نه. تک تک زجر هایی که کشیده ام و می کشم را می توانم برایت روایت کنم یا نه؟

نازنین. نمی دانم چه هیزم تری فروخته بودم به زندگی که اینقدر وحشیانه دارد تسویه حساب می کند. که در تمام عمر فقط یک روی خوش نشانم داده و آن هم این بوده که اجازه بدهد بروم کربلا! همین!!! نازنین! نفس کشیدن برایم سخت شده. اگر بودی می دانستم الآن فقط یک چیز می توانست حالم را خوب کند: صدا کردن اسمت! اما نیستی. و اینجا هیچ دلی نیست که زخم های دلم را بفهمد. و اشکهای من مهمان تنهایی های شب است. مثل همیشه. نه مهمان شانه های تو. نه مهمان سر انگشت تو. 

نازنین! تحمل آنچه تقدیر برایم اجبار کرده سخت تر است از آنچه تو حتی فکرش را هم بکنی. 

تا حالا گل نرگس دیده ای؟؟؟ نرگس تنها گلی است که تا آخرین لحظه مقاومت می کند در پوسیدن. نرگس گل روزهای سخت است. زمستان دلخوش به نرگس است. نرگس طاقت دارد. اما دیده ای وقتی می شکند از وسط تا می شود؟ خم می شود؟ نرگس پر تحمل است. اما...

نازنین! خسته نیستم. پایان می خواهم. معجزه می خواهم. منم و این ایمان لعنتی به اینکه امید، جایش امن است. در دستان خداست. منم و این ایمان لهنتی به اینکه حتما یک روزی هست از دیروز بهتر.

نازنین! تو بگو چرا آدمها چیزی از خوبی نمی فهمند؟ چرا قلبشان اینقدر سنگی است؟ چرا کیف می کنند از اذیت؟ چرا رحم ندارند، کریم نیستند؟ چرا بزرگ نیستند؟ چرا یک عده اینقدر ... چرا آدمها گاهی اینقدر بدند؟؟؟

اگر گل نرگس نمی پژمرد، به خاطر این نیست که توانش بالاست، نرگس خیلی هم ظریف است، خیلی هم نحیف است، اما صبر می کند، تحمل می کند، دم نمی زند! تا بشکند! تا شود از درد...

نازنین! خسته نیستم...خسته نیستم...فقط یک عالمه زخم هست روی دلم. از دنیا برای شادی چیز زیادی نمی خواهم. یک بوی گل مرا مست می کند، خوشبختیه دو عالم را می ریزد توی دستانم. یک تئاتر خوب، موسیقی خوب برایم کافیست. برای خوشحال بودن چیز زیادی نمی خواهم. اینکه کسی به فکرم باشد خوشحالم میکند. اینکه کسی برایم گل بخرد خیلی خوشحالم میکند. یک قهوه توی جای همیشگی...به خدا برای خوشبخت بودن چیزه زیادی نمی خواهم نازنین!

کمی خوبم :) از خیالت ممنونم که می گذارم حرفهای دلم را بنویسم :) کاش بودی اما...