قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

هنوز حالم جهنمه...

بسم الله

خدا جانم

شاهد باش که من تمام تلاشم را کرده ام برای دنیای خوبی. برای دنیای زیبا. شاهد باش .  تو بگو چکار کنم. بی هیچ پشت و پناهی. بدبین به همه. 

خدایا... 

تو نشان بده چطور باید جنگید. برای همان روزهای خوبی که قرار است بیاید. تو بگو...

+: چقدر کربلا چیز سختی بوده و هست...

حالم جهنمه...!

بسم الله


شوخی شوخی شب بیست و یکم ملو ترین ماه رمضان زندگی من هم آمد ! میگذرد دیگر ، مثل همه ی گذشته ها. با این تفاوت که یک حال استیبل خوب دارم. امسال هیچ دعایی نخوانده ام ! صفحه های قرآن دسته جمعی را هم جمع کرده ام برای هفته ی آخر. روی دور کند ، مهربان ، صفا سیتی!

یک عدد ماه رمضان ملو که دارد میرود :| و البته مقدار زیادی کم خوابی :))

+: حاج آقا امجد امشب میگفت الله العاصین بگویید. :) یا اله العاصین...

شوق لبت برد از یاد حافظ...

بسم الله

در حالت خواب و بیداری با یک خواب بد از خواب می پرم

اما خستگی نمیگزارد بی خیال خوبم بشوم

چمانم را نیمه باز میکنم

و یادم می آید اولین شب قدریست که می خوابم

بی آنکه فکر کنم زیر لب میگویم

ما عرفناک حق معرفتک...

منو ببخش و برام بهترینا رو بخواه...

همینم می شنوی نه ؟؟

تنهاااااا تویی تووووو

بسم الله

من همیشه خیلی خوب نبوده ام . شاید اصلا بد بوده ام خیلی وقتها. اما نگاه که میکنم، یک حضور تاثیر گزار در زندگی هر کسی داشتم که وارد زندگی اش شدم. تا به همین سن هم ، کسی نبوده که صاف بیاید وسط زندگی ام. همانجا بشیند و با هم صفا کنیم. من وسط زندگی خیلی ها بودم. پای درددل خیلی ها بودم. ولی کسی پای درددل من نبوده ، و اگر هم درددل معدودی کردم پشیمانم کرده :|

خلاصه اش اینکه ، همیشه فکر کرده ام خوبست آدم زارت از کنار آدمهایی که سرشان به تنشان می ارزد حداقل ساده رد نشود. چهارتا تیکه بارشان کند چهار تا چیز یاد بگیرد و یاد بگیرند. 

حالا وسط زندگی آدمها هم نپرد ولی ، لااقل از کنارش با حفظ سمت یک خشی وارد کند :))

بسم الله

یک وقتهایی حس می کنی خدا نگاهت می کند

یک وقتهایی هم حس می کنی ازت رو بر می گرداند

یک وقتهایی دستش را می بینی

یک وقتهایی هم خودت را بکشی کمکت نمی کند !

.

.

اما یک وقتهایی هم هست ، آدم حس میکند خدا چهره به چهره اش ایستاده ، یک نگاه معنی دار می کند ، سرش را تکان می دهد و می گوید : خودتی بچه !