قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

بسم الله 

حرفی نماند عزیز!  

عزیز نا یافتنی! 

خطهای روی ورق....دل خوشکنکی برای نبودن  تو نیست... 

آرام بخشی نیست... 

راه سخت است  

و طولانی... 

با قاعده کلمات از تو نوشتن دشوار است 

تو را باید با زبان عشق...با قواعد محبت نوشت 

 

حرفی نماند عزیز... 

حرفی در مصاف تو نیست 

کاش می شد  

همه کاغذ ها  

قلم ها را دور ریخت 

و نظر کردن یاد گرفت 

نه فکر کردن... 

********************************* 

*: دلم عجیب تنگ شده... 

*: خلسه نامردانه و تنگ و خلاء بدیه ها!  

*:عاشقی به وقت کتیبه ها رو خوندم. یه جورایی تکراری بود. مثل کارای خود سید مهدی.ولی خب...بدک نبود.وسطای کوری بودم اما الان مجبورم آیین نامه بخونم. در امتداد شهر رو هم دیدم.از این فیلم پر محتوا نتیجه گرفتیم که گلزار بسیار بچه احساساتی و گل و ماه و مامانی است و تازه کلی هم مودب می باشد. رضا رشید پور انسان بسیار بی شعور و نفهم و ... و... است و بر عکس فرزاد حسنی که خیلی گل است و پلیس ایران خیلی مهربان است و همیشه حواسش جمع است و شبا که ما می خوابیم آقاهاشون(توجه فقط آقاهاشون)بیدارن و... گرچه 2500 تو من میشه یه دلار ناقابل، ولی خداییش حیف شد. می تونستم باهاش 2 تا اسنیکرز بخورم  

*:من و بارون بابک جهانبخش...قشنگگگگگگگگگه!

*: نرگول راننده می شود

نظرات 1 + ارسال نظر
جینگیلی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ق.ظ http://ati10.blogfa.com

آخ آخ که چقد این فیلم مضخرف و آشغال بود ، حالم بهم خوردا !
اصن خوب فمیدی هنرپیشه هاشو ! خوشم اومد!
پلیسو دیدی چیکار کرد ... :)))))
قشنگیش چقده ؟ قدی که دانلود کنم و نخرم و بیشعور باشم چون زیاد قشنگ نیس یا خیلی قشنگه و بخرم ؟
قالبمو عاشقم !

شوما انسان باش بخر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد