قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

تکیه گاه

بسم الله 

گاهی تمام تکیه گاه های محکمت در دنیا  از بین می رود 

و تو حس می کنی روی یک فضای سیال در حال قدم گذاشتنی 

و هیچ صدایی نیست که دلت را خوش کند 

و دلگرم شوی که هنوز هم امید هست... 

گاهی دیدن عشق حتی دلت را خوش می کند 

 به همان اندازه ه می تواند دیدن نامهربانی اذیتت کند 

 

چه خوب است که شما هستید! 

چه خوب است که می توان به شما تکیه کرد! 

می توان شما را صدا زد... 

می توان دلخوش بود که تکیه گاهی هست... 

 

هرچند که روی زمین ...دیگر هیچ تکیه گاهی غیر از شما نیست! 

چقدر خوب است که می توان برای محبت شما گریه کرد... 

چقدر خوب است که می توان زیر همان آسمانی نفس کشید که شما هم زیر آنید!  

بی خیال تمام سختی ها... 

تمام گیج زدنها.... 

چقدر من امروز خوبم! 

 

************************ 

*: فکر کنم امروز اینقدر خوبم آیین نامه رو بی غلط بدم 

*:زمین تهی است ز رندان همین تویی تنها 

که عاشقانه ترین ترانه را دوباره بخوانی 

بخوان به نام گل سرخ  

و عاشقانه بخوان....

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضول خواهر نرگول چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

بابا الویل بشت که بی غلط دادی!

جینگیلی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ http://ati10.blogfa.com

داره دیگه ، کلا دعواهه دیگه !
یعنی چی که اینجورین ، ماه های میلادی و شمسی رو نیگا مثه آدم نشستن سره جاشون ، اه !
مگه فرفره اس که میچرخه ، مگه رفتی شهربازی سفینه سوار شدی که چرخیدنش هیجان داره ! خیلی هم مسخره و ننره !
من اگه تایم بیدارم اوکی بود که رفته بودم ، تازه دمه خونه هم کلاس نیس ، باید برم اون ورا ؛ اه !
آیین نامه دادی !؟

من هیجان دوس دارم و دنیا باید به دلخواه من بچرخه!
ولی جدا ماه رمضون واسه یه چیزای دیگه اش قشنگه...من دوس دارم یه سال سحر از سرما بلزرم و دعای سحر خونم....حتی یه سال سال تحویل روزه باشم!عشق باز اگه زمانش متفاوت باشه بهتره.
خب بگو استادت بیاد خونه.
تنبل خانوم دیگه خوابت که دست خودته
آررررررررررررررررررره! قبولیدم

امیر جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ق.ظ http://amir16092.blogfa.com/

هوم..
سلام..
ببین ممکنه وبت رو اشتباهی فیلتر کرده باشن.. باید پیگیری کنی.. بهشون میل بزن و بگو.. مگر اینکه چیز خاصی نوشته بوده باشی که از دید اونا قابل فیلتر کردن بوده.. هاع ؟
حیفه این همه مدت نوشته باشی و یه شبه همش بپره..

من سه سال یه طرف خاص نوشتم کاری به کارم نداشتن. بعد که فهمیدم اشتباه کردم یه طرف دیگه نوشتم، فیلترم کردن! فک کنم کلا نظام عوض شده!
ای بابا...پرشین بلاگ اگه در و پیکردرست حسابی داشت وضع ما این نبود برادر! من الان میل بزنم پاییز سال بعد جواب میدن!

مرضی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

می گم این بچه هه کیه گذاشتی اینجا؟نکنه خودتی:دی!

نه شبیه خودمه!!
مگه نه؟؟؟؟

armin جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://shahreahrimani.mihanblog.com

shahreahrimani.mihanblog.com

خیلی هم خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد