قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

همین است که هست!

بسم الله

آقا سرمان در لاک خود است که هست

حوصله ی در و دیوار نداریم که نداریم

انتخابات اسراییل یک ماه دیگر است که است

انتخابات خودمان شش ماه دیگر است که باشد

امتحان داریم که داریم

دلمان تنگیده است که است

کار نداریم که نداریم

حال نداریم  که نداریم

از ما وکیل در نمیاید که نمیاید

خب تا ابد که نمیتوانم بابت همه اینها شرمنده باشم

اصلا همینی است که هست

نمیخواهید تشریف  ببرید مغازه بغلی!

هی هم گیر ندهید چرا همان قبلی نیستی

با تشکر از همراهیه صمیمانه ی شما!

نظرات 11 + ارسال نظر
کسب درآمد با ارسال مطلب جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ http://zanaei.ir

سلام دوست من من میخوام سایتم تو آلکسا و گوگل رتبه خوبی داشته باشه اگه تو هم میخوای رتبه خوبی داشته باشی بهترین ره تبادل لینک هستش پس بیا به هم کمک کنیم اگه موافقی یه سر به سایت ما بزن اگه خوشت اومد منو با نام "کسب درآمد با ارسال مطلب" لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم باتشکر از شما دوست عزیز

Raghib جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

به خودت نیشخند بزن

زهرا کنکوری! جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://mosafer213.blogfa.com/

سلام نرگس جون....

الان چه حسی داری اینجارو پیداکردم؟!

علیک سلوم
احساس خاصی ندارم

Raghib شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

نویسنده وبلاگ درو دیوار شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام.

چرا حوصله در و دیوار نداری؟! هان؟!

سلوم
حاجی اشتب شد!

زهرا کنکوری! شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

یکم دیگه فکر کن...
فکرکنم دیر اومدی وبم رو بستم !نشد وبمو ببینی لذت ببری !

وا? چرا بستی?
نخیر دیده بودم قبلن

Raghib شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

الهی ،راز دل را نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر .

زهرا کنکوری! یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

جدی؟
از کوجا؟!
وب فاطمه دیگه سوال نداره که !

عیب نداره!
من دیگه به دیدن اینجور نخبه ها عادت کردم تو دانشگاه!
توام یکی!

فاطمه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

فاطمه های محترم!
لطفا زین پس آدرس وبتونو بزارین ادم قاطیتون نکنه خب

Raghib چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

نرجس خاتون بیدارید و تحویل نمیگیرید؟

زهرا کنکوری! جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

منظورتو نفهمیدم نرگس!

واضح از این نمیتونم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد