قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

داستان نرگول و رگبار...

-: جامعه آرام را تعریف کنید. 

صدای مجری رادیوی ونی است که مرا به مقصد میانی ام می رساند.شماره هایشان را تند تند پشت سر هم تکرار می کندو مجالی برای یادداشت می دهد.موسیقی تند نا آرامشان(!) بلا فاصله پخش می شود و من، این موش آب کشیده که ده دقیقه ایست زیر این رگبار باران به انتظار تاکسی ایستاده ام، به جامعه آرام فکر میکنم. 

و آرامشی که الآن دارم... 

در حال یخ زدن،مچاله شده ام سمت شیشه ون و آدمها را دید می زنم. و در این بیداد نا آرامی ها،به پناهگاه کوچکی فکر می کنم که به آن پناه برده ام.به کتاب و آیه های تو... 

و به این فکر می کنم،که چه کسی و تا کجا می تواند این را باور کند؟ 

من در اوج آشوب دلم،یک عصر بارانی زمستانی،کنج یک ون سبز، و کتاب تو در دستانم،آرام ترین آرامه ها را حس کنم... 

روی شیشه ی ون می نویسم: بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است... 

و محکمتر از همیشه  

پا به پای بخار های شیشه نفس می کشم... 

و جامعه ی من...هنوز آرام است! 

پ.ن: در زندگی نرگول اصلی است که میگوید یک هفته مریض شدن و عطسه و تب کردن،نمی ارزد به ندویدن زیر باران تند...

نظرات 4 + ارسال نظر
بی قرار پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

بسم رب النور
مرسی به احساس قشنگت .آروم باشیم منو تو ، جامعه آرومه همه چی آرومه....اللهم عجل لولیک الفرج

به قول شاعر:
اگه آرامشی دارم...واسه اینه که همرامی...

barfin جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

salam.chera nemishe baraye to nazare khosusi gozasht!!!?

سلوم.چرا میشه.توی منو یه جا نوشته تماس بامن.اونجا بنویس.

خارج ازچارچوب شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.mah-rabie.blog.ir

ما چترش رو ترجیح میدیم.خیس شدن دردناکه

خیس شدن شیرینه
و شیرینی های کوتاه تو تلخی های مستمر لازمه...

مریم سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

سلام برای سلامتی لبخند تو
چقدر حال خوبی دارد اینجا
رفیق نو
باران که می بارد
دلت او می خواهد
هر که دلارام دید از دلش آرام رفت. . .

اصل ت اصل ست. . .
می ارزد این باران دوست داشتنی
از بهمن ننوشتی؟

خوش آمدی دلگرمی جدید من بین آدمها
علیکم السلام
باران که می بارد تو می آیی...
حس نوشتن نیست
و بهانه ای هم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد