قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

پناه

بسم الله 

 پناه می برم از سردی زمستان به عطر بی رقیب نرگس...و دل کندن از نرگس برایم وقتی میسر است که بدانم بهار با خودش عطر گل محمدی را دارد. یک عطر ناب و تک در تمام بوهای عالم. و یک جهان رنگارنگ...جهان پر از بوییدنی های خوب...و یک خالق لطیف و مهربان... 

دلم تنگ میشود برای زل زدن به دریا 

برای تک و تنها بودن با آسمان و برخان های کویر 

برای جنگل های تو در توی شمال 

برای دریای زلال جنوب 

برای یک عالمه لطافت و زیبایی 

و دلم می گیرد از خودم. که چقدر گاهی تمام این زیبایی ها را با یک بدی کوچک فراموش می کنم. تمام این پناه های محکم را. تمام درمان های واقعی دردهای توهمی را... 

پناه می برم به زیبایی تو 

از شر شیطان درون خودم...

نظرات 8 + ارسال نظر
سیده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://smf.1370.blog.ir

اعوذبالله من شر نفسی!

منتظر باران پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://ensanin.blogfa.com

گاهی یادمان می رود
هر صبح معجزه ی خداوند است. . .
روز مادرانی که عمری ست معلم هم هستند
و معلم هایی که نام دیگرشان مادر دوم است
مبارک تر از هر سال
رسول خوبی ها فرمودند:
اگر نماز نافله به جا می‌آوردی
پدرت تو را خواند، نماز را قطع نکن؛
اما اگر مادر فراخواند نماز را رها کن. . .
مستدرک الوسایل،ج15، صفحه 181

ب افتخار مادرا
دست و جیغ وهوررررااااا

رقیب جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

عطر بی رقیب نرگس.....

چه عجب...
مشرف نمودین وبلاگ مارو!

رقیب.. شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

بنده همیشه میام
اما
چون نوشته هاتون تخصصی و منم نظر تخصصی ندارم چیزی نمینویسم........

چی?
تخصص?
با کی بودی?
الان فحش ک ندادی ها?
ما خوشحال میشیم نظرات غیر تخصصیه شما رو رصد کنیم در وبمون!

مجید صحراکارها شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://ghaafeleh.blogfa.com

قلمتون پر برکت :)

قدمتون سبز

یاشهید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://atashesaghy.blogfa.com

سلام برنرگس خانم

دلما برایتان لک زده وبا این احوال وپناه بردن هایی که من میبینم باید یکسر باهم به کیش برویم واز آنجا پرواز کنیم سمت خلیج همیشه فارس تا هم ما مشرف به دیدار رویتان شویم وهم شما حال بیایید...

سردی زمستون مال همینه که نرگس فقط تو سختیا وسردیا رشد میکنه ...این خاصیتشه عزیز دلم....

اما نرگسی که من میشناسم وقتی دلتنگیاشو اینجوری ردیف میکنه یعنی میخنده هااااااا اما چشماشم خیسه...

پناه ببر به زیبایی های خالق لطیف وپناه ببر از شر شیطان درون ونفس بکش در عشق بی همتای خالق به مخلوق و تو سردی های زندگی حیات وامید بده مثل همون گل نرگسی که نوشتی....

سلوم به عروس کوچک و کله پوک خودم!
درسته بعد بوقی تشریف آوردی اینجا ولی خیلی خوش تشریف آوردی!
کیش هم محترمانه بخورد پس کله ات
تا مدرسه نمیای تو بلکه دل تنگ ما آرام بگیرد
برای پناه بردن لنگ اجازه ی شما بودبم که الحمدلله تعالی اجازه فرمودین. الان اشک شوق داره از صورتم جاری میشه حسب اجازه شما
حرفهای مگومونو...نگو لطفا کچل جان

پروانه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

جنوب : )

خوده تو:)

armin جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ http://shahreahrimani.mihanblog.com


چـــادر نماز ....
نرگس جمعه 20 اردیبهشت 92 19:57 http://dandelion-unaware.blogsky.com
قضیه عمیق تر از این حرفاست.
>>
awre...ama sade goftan
to dark 1ki mse man kmuzoro az payin mibinam ta az bala...
darkesh rahat tare...

در کل خسته نباشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد