قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

دیدمت اما چه دیر...

بسم الله 

افتاده است به جانم. یک مرض پوستی. از اینها که کلی حوصله میخواهد برای زود خوب شدنش. از همانهایی که من هیچ وقت ندارم. از اینهایی که مدارا کردن می خواهد...کنار آمدن می خواهد...

بعد از عمری بود انگار. شنیدن نفسهایت...شنیدن صدایت...انگار دور بودی از من بچه جان! با تمام نزدیکی ات. و من فراموشت کرده بودم... 

امروز که توی آینه صورتت را رصد می کردم- همان صورت همیشه خندانت را- احساس کردم چقدر غریبی در من! چقدر بیگانه ای...از دیشب بنا داشتم...آمده ام آشتی! 

امده ام باهات مثل این مریضی که نمیدانم از کجا به من داده شده مدارا کنم! آمده ام کجی هایت را درست ببینم و خلاصت کنم، هلت بدهم توی صراط مستقیم که صاف صاف شوی! می خواهم برای یکبار هم که شده باهات کنار بیایم. در مقابل صورت زشتت خم نشوم...می خواهم بهت برسم. درست مثل همین مریضی...نرگسک کوچک و زبان نفهم من! 

- : از تو یک معجزه میخواهم...چیزی شبیه شکافتن دریا...از تو شفای روح خسته ام را میخواهم...روح تهران زده ام را...معدل زده ام را...خودشان گفتند اسمت شفاست...خودت گفتی بخواهی می شود...گفتی یا نگفتی؟؟؟ 

یا سریع الرضا...ارحم من لایملک الا الدعا...و سلاحه بکاء...

نظرات 6 + ارسال نظر
هانی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

سلوم

منم نرگس خودمون رو می خوام

شوما دخالت نکون موضو خونوادگیه

زینب جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

نمیدونم چرا انقدر این پست حس گریه بهم داد...

خوشحالم...
ک بغضت نمونده تو گلوت..

مجید صحراکارها جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://ghaafeleh.blogfa.com

روح خسته؟
هذا من فضل ربی...!

خستگی???
از فضل خدا???

حانی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

من فقط تو موضوع های ناموسی دخالت نمی کنم

منم نرگس خودمونو می خوام

manam oon hani ghbliya ro mikham khob
mage migam bet?

حانی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ


واقعا؟؟؟؟؟

کدوم حانی؟؟؟؟؟

مگه منم.......؟؟

خارج ازچارچوب دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.mah-rabie.blog.ir

بابااااا راااحت! بابا صوبتای خودمونی با خدا جونی!

باااااابااااا احساس باحالیت!
بابا توپ انرژیD:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد