قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

فقط چند لحظه به من گوش کن...

بسم الله 

نمی فهمد 

تو خودت را بکشی ،بزنی به در ، بزنی به دیوار...نمی فهمد 

نمی فهمد تورا با تک تک کلماتش ، با لحن صدایش آزار میدهد . و نمیدانی باید باهاش بسازی یا ولش کنی به امان خدا. نمی فهمد می تواند وقت هایی که حالت خوب است و بهش لبخند میزنی را برای یک بار هم که شده آوار نکند روی کله ات. نمی فهمد گاهی هم میتواند از آن زبان تلخ و گدازنده اش برای له کردنت استفاده نکند. زبانی که تو همیشه تنها کسی بودی که کم نیاورده ای مقابلش.  

نمی فهمد میتواند از پوسته دوساله اش بیرون بیاید. می تواند دنیا را از بعد حقارت نگاه نکند. نمی فهمد گاهی هم می تواند دل ببندد به همه آنهای که اگرچه کمند، اما همیشه دوستشان داشته و دوستش داشته اند. واقعی . نه بخاطر مادیاتی که همیشه داشته. می تواند آزارشان ندهد. می تواند مهربان تر باشد..می تواند خودش را با همه دوسالگی اش بزرگ فرض نکند. میتواند گاهی به جنگی که بین خودش و آدمهای بالاتر از خودش راه انداخته آتش بس بدهد. 

آدمها گاهی افاده و عشوه دارند و نقاب خوب ها را می زنند( البته این نقاب بسی برای اهل بصیرت قابل شناسایی است!) ، گاهی صریح اند ، گاهی خودشانند ، گاهی هم صریحِ سیاسند (تنها این سه قشر را می توانم تحمل کنم!) گاهی هم مثل اویند! نقاب بدی میزنند. زبان بدی دارند ، بزرگند، اما خیلی کودکند. طوری که همه بهشان می گویند قصی القلب . اما ته دلشان ممکن است خیلی مهربان باشند...اما خودخواهی و خود بزرگ بینیشان اجازه نمی دهد مهربانیشان را بروز دهند. به کسی محبت کنند. عقده حقارتشان نمی گذارد واقعیات را ببینند، حرصشان میگیرد که یکی بالاتر از خودشان است...با تحقیر دیگران آرامش نداشته خود را طلب می کنند که هرگز نداشته اند... 

گاهی دلم می سوزد...خیلی می سوزد. می تواند مهربان باشد...اما جز بدی و حرف بد چیزی از دهنش بیرون نمی آید...گاهی خسته میشوم از تلاش کردن برای فهمیدنش. برای نشان دادن زندگی قشنگ و خوشبختی بهش. اینکه چقدر می تواند از زندگی لذت ببرد، و بگذارد که همه از زندگیشان لذت ببرند...نشود فرشته عذاب بقیه آدمها...اما گاهی خسته میشوم....حتی از تحمل کردنش...حضورش برایم سنگین است. انگار یک وزنه سنگین را چپانده اند روی قلبم...وقتی که نیست احساس نفس عمیق کشیدن دارم... خسته می شوم که هیچ کدام از تلاشهای مرا نه می بیند و نه - می فهمد-!

 وگاهی هم فکر میکنم، شاید من بی اندازه هنوز حساسم...که اگرچه جواب تک تک تحقیر و توهین هایش را می دهم ، اما بعدش یک فصل حسابی گریه می کنم...و جیغ هایم را در سینه حبس و حرص می خورم از نفهمیدنش...حرص می خورم... 

 

 

برای یکی از دوست داشتنی ترین ها، و نفهم ترین آدم زندگی ام!

نظرات 7 + ارسال نظر
حانی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ


نرگس...

هوم؟

برفین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://barfin-barfi.blogfa.com

واااای !! قالب جدید مبارک !! چقدر خوشگله ..

واقعا خوب کاری کردی عوض کردی قالبتو ..
هروقت میومدم اینجا دلم میگرفت .. :((
دوست نداشتم پستاتو بخونمو نظر بذارم .. :(((

عه؟ چیرا؟ من اون دختر شنگوله رو بسی دوست می داشتم! خیلی حسش خوب بود به نظر خودم البته
تازه آهنگم قچنگ تره
ولی نمدونم چرا نمی خونه
خب از این به بعد دیگه بخون نظر بده! دوس دارم نظراتو بدونم کلا

برفین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ http://barfin-barfi.blogfa.com

اون یکی خیلی رنگ ش دلگیر بود ! کدر بود .. :(
ولی این خیلی بهتره .. :)

چشم ! نظر میدم .. :))

اره راس میگی هواسم نبود اصن!
چش مایی شوما

بیم فروریختن یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.un-welcomeguest.blogfa.com

:|
نرگس..به قول خودت: کاش هم دانشگاهی بودیم...
کاش حرفام تو دلم انبار نمیشد..

...
وقتی نمی توانی قوانین بازی را تغییر دهی، پس خفه شو و بازی کن!
مصطفی مستور

بیم فروریختن دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.un-welcomeguest.blogfa.com

من خیلی وقته خفه شدم!!
نرگل جان از حرفای تو وبم ناراحت نشیا!
خدایی اگ بهشت رفتی ما رو یادت نره!شب جمعه هاش میگن معکرست!همه دور امام حسین حلقه میزنن!مارو هم دعوت کن:)

واقعا فک کردی من جلوی قلم نحس تو کم میارم کله جان؟
یه جوابی بت دادم برو حالشو ببر. هیثیتت به فناس!
خسته شدم قلمبه...

خارج ازچارچوب دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.mah-rabie.blog.ir

تفاهم توی زندگی چیز بدی نیستا

اگه خواستم ازدواج کنم بش فک میکنم

مریم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://ensanin.blogfa.com

سخت می گذرد
سخت که نمی ماند. . .
غصه نخور.
همین روزا درست میشه
لطف می کنی برای اطلاع رسانی لینک اطلاعیه ی قرار زیارت عاشورا رو بذاری؟

همین روزا...
هه!
بعید میدونم...
چمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد