قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین
قاصدک بی‌خبر

قاصدک بی‌خبر

تقدیر من تعریف باده، بی‌سرزمین

sister

بسم الله

خیلی خوب است که در این دنیا یک کسی باشد که همیشه بدانی هست. یک کسی که تکیه گاهت باشد. یک کسی که بتوانی سرت را بگذاری روی شانه اش، موهایش را از روی صورتش بزنی کنار و پیشونی اش را بماچی! کسی که بدانی همیشه در خانه اش به رویت باز است.

دیروز بعد از ماه ها با خواهری رفتیم خرید درمانی! کلی گشتیم خیابانهای مختلف مرکز تهران را بالا و پایین کردیم و حرف زدیم و خندیدیم و تکه های همیشگیمان را تکرار کردیم.خیلی وقت بود اینجوری با خواهری بیرون نبودیم.

من  وخواهری خیلی فرق داریم. او مهندس و اینجانب حقوقی،او مستقل فکری  ومن همیشه دنبال یک خضر و راهنما،دنیایمان و گرایشهایمان، فاصله یک نوازنده سه تار است و یک ویلنیست. اما بهم خیلی  نزدیکیم و همدیگر را خیلی دوست داریم.

دیروز خواهری را بردم پاتوق همیشگیمان!کلی به ریش مبارکم خندید!

خلاصه، رسیده ام به یک کشف جدید از خلقت! محبت علی رغم آنچه همیشه فکر میکردم، ربطی به شخصیت آدمها ندارد.به آدمها سرک میکشد، بی آنکه بداند از چه مرام و مسلکی اند. خواهری برای  من یک هدیه قچنگ از طرف خداست. یک هدیه مهربان و همیشه نگران !

کلا خواهر داشتن

 چیز خوبیست!

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

من ک همونشم ندارم..
اصلا میدونی نرگس به نظر من هیچ حس خوبی تو دنیا وجود نداره...همش توهم محضه..توهم..

خوشبختی یعنی دیدن چیزهای کوچک...
فاطمه ای...هرجوری به دنیا نگاه کنی همون میشه دنیات...
وقتی خسته میشی از خستگیات
از خستگی تمام دنیا و امتحانای خدا رو دوشت
کم نیار!
روزای خوب نزدیکه!
استاد مرادی میگه درسته تو عصر غیبت ما پدران امتمونو نداریم، اما خدا برامون "یتیم داری " میکنه!
من اینو تعمیم میدم به همه زندگی! اگه خواهر نداری فاطمه ای، خدا خودش میشه همدمت...خدا عادله...خواهری من پاداش تمام خوبیهای زندگیمه...برای تو هم هست! نمونه بارزش که من دیدم همین محبت ساده تو قلبته...

فاطمه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

اصلا دیگ حرفات..حرفای هیچکسی قانعم نمیکنه
میخوام همون محبت ساده ی قبلمو ازبین ببرم..
نرگس من دیگ هیچ ادمی رو تو زندگیم دوست ندارم
خیلی ها خیلی ادم ها کاری کردن ک منو از محبت کردن پشیمون کردن..خیلی ها..
خدا فقط دارد صبر مرا اندازه میگیرد..
و منم طبق معمول از امتحانتاش رد میشم..

مگه میشه؟ مگه میتونه فاطمه ای محبت نکنه؟ فاطمه ای فقط یکم دلش از رفتار بچگانه یه عده خسته شده...وگرنه دل پر محبت فاطمه ای همینجوری میمونه...
آدما از همه دنیا دل شکستنو خود خواهیشونو یاد گرفتن...اگه دل بنده ای آدما باشه که...
غصه نخور فاطمکم...یکی اون بالاس که همه چیو تو قلبمون میدونه.قلبی که تاحالابدی کسیو نخواسته براش اهمیت داره...این قلبو به هرکسی نمیده فاطمکم...غصه نخور...

برفین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://barfin-barfi.blogfa.com

آخیییی عزیزم !! چقدر خوبه که از داشتن خواهر خوشحالی :)
بنظرم این حس بیشتر برای خواهر بزرگتر داشتن ! منکه اول خونه ام خیلی این حس رو درک نمیکنم ولی خب .. مهربونی خواهر کوچیکه هم با تمام اختلافات و دعوا ها مون رو درک میکنم و دوست دارم !

لایک به کشف ت :)

خواهر کوچیکا خیلی خر کیف تر از خواهر بزرگان!
مانیز لایک!

ترنم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://z1391a.blogfa.com

...هوالمحبوب...

سلام نرگس جونم :)

منو خواهرمم کلی باهم تفاوت عقیده داریم ولی عاشق همیم ...

خواهر خییییییییییییییییییییییییییلی خوبه :))
مخصوصا اینکه هی موهاشو بزنی کنار و بماچیش! :دی

ایشالا که خدا محبت بینتون رو زیاد کنه :-*


+ماه رمضان مبارک عزیزم ... ایشالا که پر از خیر و برکت باشه برات ...
برا منم بدعا سر افطار منم قول میدم دعات کنم :-****

سلوم ترنمم
اره قسمت ماچش بیشتر از همه حال میده
مرسی انشالله برای تو و خواهرت هم
انشالله امسال ماه رمضون هممون کلی بزرگتر شیم...
:)

خارج ازچارچوب چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.mah-rabie.blog.ir

خواهر بزرگ اگه خودشو برا آدم نگیره خیلی خوبه.

دقیقا!!!!
ولی کلا خوبه خواهر بزرگ
شاید برادر بزرگم خوب باشه!
ما که نداشتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد